logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۹۶۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

پروژه شهیدان کریمی طبق برنامه پیش می‌‌رود

پروژه-شهیدان-کریمی-طبق-برنامه-پیش-می‌‌رود
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه پروژه شهیدان کریمی طبق برنامه پیش می‌‌رود گفت: این پروژه در حال حاضر با مشکل معارضان مواجه است.

مجید ناصحی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به اینکه پروژه پل شهیدان کریمی طبق برنامه پیش می‌رود اظهار کرد: این پروژه با مشکلات معارضان از جمله مشکلات تاسیساتی آب، برق و غیره مواجه بوده که در روند اجرای پروژه تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات این پروژه برطرف شده ولی همچنان برخی از مشکلات پابرجاست ادامه داد: در عملیات عمرانی و روند اجرای پروژه مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه همچنین با اشاره به موضوع تامین اعتبار این پروژه خاطرنشان کرد: مشکلی در تامین اعتبار این پروژه وجود ندارد و به اندازه کافی برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اذعان کرد: بیشتر در پروژه‌های شهری موارد فنی ‌می‌تواند مشکل‌ساز باشد و پروژه شهیدان کریمی یکی از پروژه‌های مهم زنجان بوده و با قوت پیش خواهد رفت.

ناصحی‌مقدم در ادامه در خصوص تغییر در ترکیب شورای اسلامی شهر زنجان گفت: هنوز انتخابات هیأت رئیسه برگزار نشده و اگر برگزار شد نسبت به اطلاع‌رسانی اقدام می‌شود.

  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر